دپوزیت ، اجاره ماشین و شرایط آن (شایان گشت و تهران رنت کار، اجاره خودرو بدون دپوزیت)

اجاره خودرو

دپوزیت ، اجاره ماشین و شرایط آن (شایان گشت و تهران رنت کار، اجاره خودرو بدون دپوزیت)

 

قوانین و شرایط پایین تنها بخشی از ترجمه گوگل ترنسلیت از یکی از شرکت های اجاره خودرو آمریکایی است و در مورد کشور ایران صادق نیست.

در ایران تمامی شرکت های اجاره خودرو"تقریبا" از مشتریان خود حداقل 2-3 میلیون برای  ماشین های اجاره ای مدل پایین تر ودیعه یا همان دپوزیت اجاره خودرو را دریافت می کنند و از قوانین بایسته آن ها می باشد.

اجاره خودرو تهران رنت کار، و اجاره ماشین شایان گشت احتمالا تنها دو شرکتی هستند که هیچ مبلغی بابت دپوزیت در اجاره خودرو دادن به مشتریان خود نمی کنند.

مگر در موارد استثنا به طور مثال در زمان کمبود در مدارک اجاره گیرنده خودرو/

 

"سپرده" شرایط اعتبار
دومین مورد مورد نیاز اعتبار، یک کارت اعتباری عمده است مانند کارت اعتباری آمریکا، کارت اعتباری بودجه، بودجه بین المللی، کشف، JCB / کارت ژاپن، MasterCard، Optima، PHH یا ویزا. بعضی از نقاط به جای کارت اعتباری یک کارت بدهی را قبول می کنند، اما پس از آن ما ممکن است یا گزارش اعتباری خود را بررسی کنیم یا از شما درخواست ارائه یک فرم سوم از شناسه همانطور که در «دستورالعمل های کارت اعتباری» در زیر نشان داده شده است. کارتهای اعتباری / بدهی یا کارت هدیه پیش پرداخت در صورت انتخاب اجاره به شکل قابل قبولی از شناسایی نیستند اما ممکن است برای پرداخت در بازگشت ماشین استفاده شود.

نکته: تمام اشکال شناسایی مورد نیاز باید یک نام و آدرس داشته باشند و باید با نام و آدرس در مجوز راننده اجاره کننده مطابقت داشته باشند.

SHARE THIS POST