اجاره خودرو در آمریکا

اجاره ماشین تهراناجاره ماشین و اجاره خودرو و اتومبیل کرایه در واشنگتن دی سی

جایی که شما میتوانید خودرو دلخواه خود را معمولا به قیمت مناسبی اجاره کنید. مراکز اجاره خودرو در کشور واشنگتن دی سی بسیار زیاد است و اجاره کردن خودرو بسیار رایج. در بسیاری از موارد افرادی که حتی چندین خودرو دارند ترجیح میدهند که برای مسافرت های خود خودرو اجاره کنند. یکی از مهمترین دلایل ان ارزان بودن آن است.

به عنوان مثال شما میتوانید یک خودرو شورولت را با روزی ۱۵ دلار اجاره کنید. معمولا تمامی خودرو هایی که اجاره داده میشوند کمتر از ۳۰ هزار مایل (۴۵ هزار کیلومتر) کارکرد دارند.

برای اجاره خودرو شما باید گواهینامه رانندگی و کارت اعتباری خود را همراه داشته باشید. شرکت اجاره دهنده تنها یک ک‍‍پی از گواهینامه شما گرفته و خودرو را به شما تحویل میدهد. علاوه بر این کارت اعتباری شما به اندازه مبلغ قرارداد اجاره خودرو شارژ میشود و پس از برگرداندن خودرو مبلغ نهایی از حساب شما کسر میشود.

علاوه بر این فرد باید هزینه بیمه خودرو را پرداخت کند یا میتواند از بیمه خودرو خودش استفاده کند. برخی از کارتهای اعتباری بانکی نیز خدمات بیمه رایگان خودرو اجاره ای به دارندگان کارت ارایه میکنند

جالب است بدانید با توجه به نرخ اجاره خودرو تقریبا همیشه به صرفه تر است که شما یک خودرو اجاره کنید تا اینکه تاکسی بگیرید. به عنوان مثال تاکسی برای یک مسیر حدود یک ساعته از شما حدود ۵۰-۶۰ دلار دریافت میکند در صورتی که شما برای یک روز کامل اجاره خودرو باید ۱۰-۱۵ دلار پرداخت کنید که این مبلغ هم در برخی شرایط مشمول تخفیف هایی میشود.

بنابراین در اجاره یک خودرو دو موضوع قیمت پایین اجاره و فرایند بسیار اسان گرفتن خودرو باعث شده است که اجاره خودرو از کسب و کارهای بسیار پر رونق باشد. البته در نظر داشته باشید که مبالغ گفته شده حداقل پرداخت ها هست و برای اتومبیلهای بزرگتر باید هزینه های بیشتری پرداخت شود. به عنوان مثال برای یک خودرو ون ۸ نفره حداقل باید روزی ۷۰ دلار بپردازید.

جالب است بدانید علاوه بر اجاره خودرو سواری اجاره کامیون و کامیونت هم بسیار رایج است. اغلب افراد برای اسباب کشی یک کامیون بزرگ اجاره میکنند و خودشان کلیه کار حمل و نقل را انجام میدهند.