شرایط اجاره ماشین - گواهینامه در اجاره ماشین

شرط گواهینامه در اجاره خودرو

اجاره خودرو

 

شرط گواهینامه در اجاره خودرو 

و شرط محدودیت های سنی

 

حداقل سنی برای اجاره خودرو چند سال است؟

 

 شما اطلاعاتی در مورد قوانین سنی کلی در زیر پیدا خواهید کرد، اما از آنجایی که هزینه های خاص و انواع وسایل نقلیه مجاز ممکن است براساس موقعیت مکانی متفاوت باشد، بهتر است که نیازمندی های افراد زیر سن قانونی را در شهر ایالات متحده آمریکا که قبل از برداشتن اجاره اتومبیل خود اجاره می کنید، پیدا کنید.
 
الزامات زیر سن قانونی در محل کار شرکت:
در بیشتر مکانهای شرکت U.S.، شما باید حداقل 21 ساله باشید تا اجاره کنید، اما شرایط زیر برای مشتریان بین سن 21 تا 24 سالگی اعمال می شود:
 
    اجاره دهندگان 21-24 باید کارت اعتباری قابل قبول (کارت های اعتباری مجاز) و یک گواهینامه رانندگی معتبر (که در حقیقت غربالگری سوابق رانندگی شما) است، هر دو در نام واسط اجاره کنند.
    در زمان اجاره، اضافی اضافی 27 دالر برای روزانه برای این اجاره دهندگان اعمال خواهد شد. از آنجا که ما سن شما را زمانی که رزرو را تأیید نکردید، این هزینه علاوه بر میزان آنلاین شما است.
    رانندگان بین سال های 21 تا 24 مجاز به اجاره اتومبیل های لوکس، مینی بیل، کامیون های 12 مسافر، وسایل مخصوص خودرو، SUV های کامل و یا SUV های حقوقی نخواهند بود.
    اگر اجاره دهنده مایل به اضافه کردن یک راننده اضافی به سیاست اجاره باشد، راننده دوم باید 25 سال یا بیشتر باشد و گواهینامه رانندگی معتبر و کارت اعتباری خود را ارائه دهد یا در برخی نقاط کارت بدهی قابل قبول باشد. مکانهایی را انتخاب کنید که کارت بدهی را قبول نکنند، در شرایط و ضوابط تایید رزرو آنلاین شما یا در صفحه اطلاعات مکان نشان داده خواهد شد.
    اگر قصد دارید قبل از پرداخت اجاره خود و کمتر از 25 سال سن داشته باشید، اتهامات مربوط به زیر سن قانونی در شمارنده اضافه می شود و باید در هنگام پرداخت ماشین پرداخت شود. مبلغ پیش پرداخت شما به عنوان اعتبار به هزینه نهایی اجاره به حساب می آید.
 
در میشیگان در مکان های مدیریت شرکت، حداقل سن اجاره 18 سال با کارت اعتباری معتبر، کارت اعتباری و گواهینامه رانندگی و اضافه اضافی 41 دلاری برای زیر 18 سال برای رانندگان 18-20؛ 28 دالر در روز برای رانندگان 21 تا 24 ساله اعمال خواهد شد.
 
در ایالت نیویورک در مکان های مدیریت شرکت، حداقل سن اجاره 18 سال با کارت اعتباری معتبر، کارت اعتباری و گواهینامه رانندگی و اضافه اضافی 52 دلاری برای زیر 18 سال برای رانندگان 18-20؛ 35 درصدی برای رانندگان 21 تا 24 ساله اعمال خواهد شد. رانندگان زیر 25 ساله مجاز به اجاره اتومبیل های لوکس، مینی بنزین، وانت های 12 مسافر، وسایل مخصوص خودرو، SUV های کامل و یا SUV های حقوقی نخواهند بود.

لازم به ذکر است ششرایط بالا مربوط به اجاره خودرو در کشور آمریکا می باشد.

SHARE THIS POST