اجاره خودرو پورشه 911

اجاره خودرو پورشه 911

خودرو پورشه 911Reviewed by Tehran@1onAug 3Rating:
 اجاره روزانه 3500000
 
 اجاره هفتگی N/A
 
اجاره ماهیانه N/A
 بدنه کوپه
 
 مسافت پیموده N/A
 
 نوع سوخت بنزینی
 موتور 3436
 
 حداکثر سرعت 270
 
 انتقال اتوماتیک
 راندن RWD
 
 رنگ بیرونی خاکستری سفید
 
 رنگ داخلی چند الگو
 ثبت شده N/A
 
 تاریخچه N/A
 
 آی دی موجودی N/A
 شناسه خودرو:
امکانات
  •  
مرور مختصر

پورشه ۹۱۱

Porsche 911 به انگلیسی و یا Nine Eleven یا به زبان آلمانی Neunelfer نامیده می شود. پورشه ۹۱۱ یک خودروی دو دربِ اسپرتِ دو نفره ۲ + ۲ کلاسیک آلمانی است که اولین مدل آن در سال ۱۹۶۳ توسط Porsche AG از اشتوتگارت آلمان ساخته شده است.موتور این خودرو در قسمت صندوق عقب خودرو قرار گرفته است . این غول مسابقات قهرمانی جهان مجهز به موتور شش سیلندر بوکسور و سیستم تعلیق مستقل است. می توان گفت این یک توسعه و بهینه سازی مختصری بر روی آن صورت گرفته ، هرچند با نمونه اولیه سیستم پایه کمی متفاوت است. این موتور تا قبل از معرفی نوع ۹۹۶ در سال ۱۹۹۸و سری ۹۹۳ پورشه  تولید شده در سال های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸،  آخرین سیستم خنک کننده Porsche بود.

۹۱۱  توسط تیمی متشکل از خود کارخانه و چند گروه از متخصصان دیگر این مدل را برای مسابقات و دیگر اَشکال رقابت با استفاده از خودرو ها ، اصلاح شده است. این یکی از موفق ترین خودروهای رقابت در تمامی زمینه های اتومبیل رانی می باشد.

در اواسط دهه ۱۹۷۰، ۹۱۱ Carrera RSR با یک موتور بینظیر در مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی جهانی برنده مسابقات بود. مانند تارگا فلورویو و ۲۴ ساعت دیتونا ، حتی در برابر نمونه های اولیه ، رکوردی بهتر به دست آورد.

در ۱۹۹۹ در نظرسنجی بین المللی که برای جایزه خودرو قرن برگزار شد ، ۹۱۱ عنوان پنجمی را به دست آورد. این یکی از دو تا پنج است که در تولید به طور مداوم باقی مانده بودند (Beetle اصلی تا سال ۲۰۰۳ باقی مانده بود)  و تا سال ۱۹۹۸، یک کاربرد موفق باقی مانده از هوا (که در حال حاضر آب) طرح موتور توسط پیشگام آن، Volkswagen Beetle پیشگام شده است.

۹۱۱ nomenclature

اگر چه Porsche مدل های این سری از خودرو را به عناوین و اعداد دیگری می شناسد و نوعی نامگذاری مدل ها به صورت داخلی برای خودشان است و تمامی آن ها برای ما همان مدل ۹۱۱ هستند که در حال حاضر با همان عنوان “۹۱۱” فروخته می شوند. عنوان های زیر سیر طبقه بندی و نامگذاری داخلی کارخانه برای مدل پورشه ۹۱۱ و بعد از آن است:

پورشه ۹۱۱ (۱۹۶۳-۱۹۸۹)

پورشه ۹۳۰ (۱۹۷۵-۱۹۸۹) نسخه توربو اصلی ۹۱۱ است

پورشه ۹۶۴ (۱۹۸۹-۱۹۹۴)

پورشه ۹۹۳ (۱۹۹۵-۱۹۹۸)

پورشه ۹۹۶ (۱۹۹۹-۲۰۰۴) بدن موتور جدید ، سیستم خنک کننده با آب

پورشه ۹۹۷٫۱ (۲۰۰۴-۲۰۰۸)

پورشه ۹۹۷٫۲ (۲۰۰۸-۲۰۱۲)

پورشه ۹۹۱٫۱ (۲۰۱۲-۲۰۱۶)

پورشه ۹۹۱٫۲ (۲۰۱۷)

پورشه ، پورشه ۱ و پورشه ۲ یا {A,B,C}  توسط کارخانه Porsche برای نشان دادن بررسی مجدد و تجدید نظر در تولید برای مدل های خودرویی به کار می رود. این قوانین و رده بندی ها سالانه تغییر می کند تا منعکس کننده تغییرات در مدل سال آینده باشد. اولین مدل ۹۱۱ “سری A” است، اولین مدل  ۹۹۳ “سری R” است.

همه مدل های Porsche 911 تاکنون تولید نشده اند. گاه مدل های ذکر شده فقط برای ارتقا و بهینه تر کردن مدل های بعدی خودرو های پورشه بوده است.

Carrera:  – همچنین در ارتقاء S و GTS ارائه شده است. تمام مدل ها دارای گزینه های کابریولت هستند.

Carrera 4،۴S  همچنین در ارتقاء S و GTS ارائه شده است. تمام مدل ها دارای گزینه های کابریولت هستند.

Targa 4،۴S  همچنین در ارتقاء S و GTS ارائه شده است.

توربو – همچنین در ارتقاء S ارائه شده است. تمام مدل ها دارای گزینه های کابریولت هستند.

GT3 / GT3-RS ردیابی نسخه اختصاصی ۹۱۱٫ بدون کابریولت موجود با این نوع .

 

SHARE THIS POST