مرکز اجاره خودرو بدون راننده تهران رنت

مرکز اجاره خودرو کرایه اتومبیل 

 اجاره ماشین تهران رنت کار

اجاره انواع خودرو های ایرانی و خارجی اجاره خودرو بدون راننده اجاره اتومبیل اجاره ماشین کرایه اتومبیل کرایه خودرو بدون راننده کرایه ماشین اجاره بی ام و اجاره بنز اجاره پورشه اجاره هیوندا

مرکز اجاره خودرو بدون راننده تهران رنت

http://www.tehranrentcar.ir

 

مرکز اجاره خودرو بدون راننده تهران رنت کار  بزرگترین مرکز اجاره ماشین در ایران حامی مشتریان

موسسه اتومبیل کرایه (شرکت اجاره خودرو شخصی بدون راننده) تهران رنت کار اجاره دهنده و اجاره گیرنده خودروهای روز دنیا ، با بیش از 5 سال سابقه کار و حضور در صفحه اول موتور جستجوی گوگل ، اولین و بزرگترین شرکت اجاره ماشین در پایتخت می باشد . این شرکت با دارا بودن ناوگان خودرویی مشتمل بر 109 خودرو اجاره ای اعم از داخلی و خارجی بزرگترین و خوشنام ترین شرکت اجاره خودرو و اجاره ماشین های روز دنیا در کشور می باشد .گذشت سالیان طولانی در صنعت اجاره اتومبیل بدون راننده و نمود کلی حرفه اجاره خودرو ، مجموعه تهران رنت با بهره برداری و با استفاده از تجربیات شرکت های بزرگ و قدیمی بین المللی اجاره ماشین و اجاره خودرو بدون راننده خصوصا شرکت های آمریکایی و اروپایی فعال در زمینه اجاره اتومبیل بدون راننده و با مطالعات دقیق و تدوین نقشه راه برای ارایه بهترین خدمات با بهترین و بالاترین کیفیت نسبت به سایر فعالین در عرصه اجاره ماشین بدون راننده در دهه 80 شمسی پا به عرصه صنعت اجاره خودرو در ایران گذاشت .به جرات می توان گفت یکی از با ثبات ترین و سابقه دارترین شرکت ها در بین شرکت های اجاره خودرو و اتومبیل کرایه بدون راننده و اجاره ماشین در تهران و در کشور عزیزمان ایران می باشد. از این تعداد خودرو اجاره ای ، 43 خودرو تحت مالکیت مستقیم شرکت بوده و به صورت مستقیم در ناوگان خودرو های اجاره ای این شرکت بوده و 66 خودرو از سرمایه گذاران و صاحبان خودرو های شخصی می باشند. در تمامی مدل ها و کلاس های ماشین های اجاره ای این مجموعه دارای خودرو برای عرضه برای اتومبیل کرایه بدون راننده می باشد. شرکت اجاره خودرو تهران رنت ، دارای خودروهای اجاره ای از برند های داخلی و خارجی معتبر نظیر :اجاره خودرو مازراتی ، اجاره خودرو پورشه ، اجاره اتومبیل بنز ، اجاره اتومبیل بی ام دبلیو ، اجاره خودرو هوندا ، اجاره خودرو هیوندا ، اجاره ماشین کیا ، اجاره خودرو رنو ، اجاره خودرو تویوتا ، اجاره ماشین سوزوکی ، اجاره خودرو سیتروین ، اجاره خودرو های ایرانی ، اجاره اتومبیل بدون راننده ، اجاره ماشین عروس ، اجاره ماشین خارحی ، اجاره ماشین تشریفاتی ، اجاره خودرو برای استقبال فرودگاهی ، اجاره ماشین vip ، اجاره خودرو cip و خدمات خاص برای شما عزیزان .

مجموعه اجاره ماشین بدون راننده تهران رنت کار برای حفظ اصول مشتری مداری و برای رضایت و آسودگی خاطر هر چه بیشتر مشتریان اجاره خودرو خود ، برخلاف کلیه شرکت های اجاره خودرو که از دادن برگه و رسید قرارداد اجاره ماشین تحت هر عنوانی خودداری می کنند و به بدترین شکل ممکن دست مشتری را برای هر اقدام قانونی بسته می گذارند ، موسسه اتومبیل کرایه ، اجاره خودرو و اجاره ماشین بدون راننده و با راننده تهران رنت ، در ازای هر قرارداد اعم از اجاره ماشین دادن و یا اجاره ماشین گرفتن نسبت به ارایه برگه قرارداد و در صورت دریافت وجه رسید به مشتریان خود پرداخت خواهد کرد و تمامی اصول کاری و روال اجاره خودرو دادن خودرو را با انصاف و آسان تر نموده و به آن ها ارایه می نماید. امید است با به دست آوردن هر چه بیشتر اعتماد شما مشتریان عزیز بتوانیم به هدف متعالی مجموعه که همان رضایت هر چه بیشتر شما عزیزان است دست یابیم و بهترین و زیباترین انتخاب شما باشیم.

قوانین و شرایط:

شرایط و روال کاری اجاره خودرو بدون راننده تهران رنت کار

1-اجاره خودرو برای شهروندان ساکن در تهران و کرج :

ارایه و تحویل کارت شناسایی .

ارایه سند ملکی (و یا اجاره نامه به صورت موردی) در استان های تهران و البرز بوده و به نام شخصی باشد که قرارداد اجاره خودرو به نام ایشان است.

ارایه چک بانکی و یا سفته به میزان 20% بیشتر از قیمت روز خودرو.

2- شرایط اجاره خودرو برای هموطنان ساکن در سایر شهرها و استان های کشور:

ارایه و تحویل کارت شناسایی .

ارایه و تحویل چک و یا سفته به میزان 20% بیشتر از مبلغ قیمت روز خودرو

ودیعه نقدی (میزان ودیعه بر اساس نوع خودرو متغیر است) . ( به صورت موردی بر اساس نوع خودرو انتخابی و ... سند ملکی ، ضامن کاسب شاغل در تهران و یا کارمند رسمی دولتی دارای چک نیز مورد قبول است)

مبلغ اجاره خودرو بر اساس تعداد روز های مورد نظر

3-در صورتی که کارمند و شاغل دولتی و یا نظامی هستید:

ارایه و تحویل کارت شناسایی

ارایه و تحویل گواهی عادی اشتغال به کار از محل خدمت.

ارایه و تحویل چک کارمندی به میزان 20% بیشتر از مبلغ قیمت روز خودرو

4-اجاره خودرو برای توریست ها ، مسافران و هموطنان مقیم خارج از کشور

اصل پاسپورت و یا اصل ویزا

بلیط برگشت

5- اجاره خودرو برای شرکت ها ، موسسات ، ادارات دولتی و غیر دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی که به صورت بلند مدت و ماهانه اجاره خودرو می نمایند معطف می باشد. در برخی موارد هیچ شرایط خاصی برای این دست از مشتریان وجود ندارد.

جایگزینی و یا تلفیق روش های فوق امکان پذیر است. به عنوان ضمانت و ودیعه می توانید با ارایه کارت خودرو شخصی خود و پارک خودرو در محل شرکت استفاده کنید.

شرایط و روال کاری اجاره خودرو با راننده

ارایه کارت شناسایی معتبر

پرداخت مبلغ اجاره خودرو بر اساس مدت زمان مورد نظر برای اجاره خودرو

نحوه رزرو اجاره اتومبیل بدون راننده و با راننده و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجاره خودرو :

خودرو اجاره ای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تعداد روز مورد نیاز برای اجاره خودرو را مشخص نمایید.

تاریخ و روز مورد نظر برای دریافت خودرو اجاره شده را مشخص نمایید.

نوع تحویل خودرو اجاره شده را (تحویل خودرو اجاره شده در شهر و محل مورد نظر شما ، فرودگاه و ... و یا محل دفتر شرکت) را مشخص نمایید.

با راننده بودن اتومبیل کرایه و یا بی راننده بودن خودرو اجاره ای را مشخص کنید.

با شرکت اجاره خودرو حامی رنت تماس بگیرید

اطلاعات فوق را به پاسخ دهنده بدهید.

و یا از با اعلام بودجه و تاریخ مورد نظر و تعداد روز مورد نظر خود از مشاوره کارکنان شرکت اجاره خودرو حامی رنت استفاده نمایید.

پس از آن در صورت پسند و رضایت شما ، می بایست برای رزرو قطعی خودرو ، نسبت به واریز پیش پرداخت به میزان 50% نرخ یک روز خودرو رزرو شده به شماره حسابی که اعلام می شود اقدام نمایید.

کارکنان شرکت اجاره خودرو (بدون راننده و با راننده-اجاره گیرنده و اجاره دهنده) حامی رنت به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی شما عزیزان می باشد. ما با ارایه انواع کلاس خودرویی و تنوع شرایط آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

معیار ها و ملاک های تعیین کننده و تغییر دهنده نرخ خودرو جهت اجاره خودرو:

نوع ، کلاس و برند خودرو انتخابی

مدل و سال تولید خودرو

تعداد روزهایی که قصد دارید خودرو را اجاره کنید.

تاریخ رزرو اجاره خودرو و بودن و نبودن در ایام پیک و غیر پیک.

 تهران رنت کار